lördag 20 juli 2013

I havet!

Idag har både Karin och Morgan badat i havet!


För att ta det från början. Vi åkte direkt efter jobbet på fredagseftermiddagen till broder och svägerska i Tanum. Där var också lillebror och svägerska d.y.
En rolig kväll med god mat gick över i en natt med varmt och gott väder som gjorde att sängen fick stå oanvänd till tretiden på morgonen. Efter sen frukost och elvakaffe (även det sent) styrde vi husbilen söderut. Vi störde Björn i gräsklippningen i Hunnebostrand och vi satt på altanen och talade om allt möjligt och då kom vi in på denna blogg. Lotta påminde och frågade om TÄVLINGEN!

Jag måste erkänna att jag har glömt att ha en tävling. Det kommer en sist i inlägget som helt saknar bilder för att jag inte vet hur det skall ske rent tekniskt.

Efter besöket hos Lotta och Björn åkte vi lite norrut till Ulebergshamn där vi så småningom badade. Vi blev kvar där hela dagen, kvällen och vi planerar att sova här i natt.

Det blir en liten minisemester.

Och nu till tävlingen. Eftersom nästan allt kan Googlas nuförtiden så kommer en fråga som bara jag och Karin vet: Hur varmt var det i vattnet?

Pris i form av ett fast föremål kommer att delas ut till den som kommer närmast.

4 kommentarer:

  1. Då undrar man förstås vilket vatten.... Det vatten jag tänker är 19.4 grader varmt.
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Undras om inte havstemperaturen var 21,4 i söndags!?!
    Tack för senast! Eyvor

    SvaraRadera
  3. 18 grader högst så långt norrut. Men om Karin verkligen var i vattnet så gissar jag på 23.

    Ha det gott!

    SvaraRadera